Friday, January 11, 2008

Selamat Tahun baru

Assalamualaikum..
Saya ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru (Maal hijrah 1429) bagi seluruh umat Islam.
Semoga tahun baru ini dapat meningkatkan lagi usaha kita untuk terus maju dimasa hadapan.

No comments:

Blog Unitar Konvokesyen 2007

Selamat datang diucapkan kepada anda semua yang sudi melawati blog ini. Saya izz (admin) mengucapkan setinggi tinggi penghargaan kepada semua yang membantu secara langsung atau tidak langsung menjayakan blog ini.

Untuk pengetahuan semua, blog ini diwujudkan bagi semua siswa siswi yang ingin berkongsi pengalaman dan bertukar pendapat mengenai convocation yang telah diadakan. Selain itu, blog ini juga banyak memberi tips tentang peluang kerjaya yang ada diluar. Blog ini bukanlah blog sebenar oleh unitar, tetapi ia merupakan sebuah blog persendirian yang dibangunkan atas inasiatif pihak admin sendiri.

Segala info dan gambar yang terkandung didalam blog ini boleh disalin, ditiru dan dijual untuk kegunaan anda semua dengan syarat mendapat kebenaran dari pihak admin terlebih dahulu..susunan ayat dan bahasa diblog ini adalah mengikut adunan pihak admin yang agak santai walaupun anda tidak bersantai pada waktu ini :) jika terdapat sebarang cadangan atau info bolehlah email kepada pihak admin di allbizztech@gmail.com